Rezultate deosebite pentru elevii vâlceni care au participat la Olimpiada Națională de Religie
În perioada 19 – 23 aprilie a avut loc Etapa Națională a Olimpiadei de Religie - Cultul Ortodox, desfășurată la Deva, pentru clasele V-VIII, și la Arad, pentru clasele IX-XII.
Elevii vâlceni au participat cu binecuvântarea Înaltpreasfințitului Părinte Varsanufie, Arhiepiscopul Râmnicului, și au demonstrat în cadrul etapei naționale cunoștințele prin împărtășirea Cuvântului și prin transpunerea trăirii lor duhovnicești în cuvinte alese, munca și dăruirea fiindu-le recunoscute și prin premiile obținute:
La gimnaziu, Andrei Cristian Ispășoiu, elev în clasa a VI-a la Școala Gimnazială „Tudor Vladimirescu”, Drăgășani, coordonat de Prof. Simona Mircea, a obținut Mențiune ME.
Mențiune ME a obținut și Theodor Nicolae Chirea, elev în clasa a VII-a la Școala Gimnazială „Anton Pann” din Râmnicu-Vâlcea, coordonat de Prof. Dana Piloiu.
Premiu special au obținut elevele Maria Alexandra Călinescu din clasa a VI-a, de la Școala Gimnazială „Tudor Vladimirescu” din Drăgășani, coordonată de Prof. Simona Mircea, și Maria Costea din clasa a VI-a, de la Școala Gimnazială „Take Ionescu”, Râmnicu-Vâlcea, coordonată de Prof. Laura Lăcraru.
În cadrul competiței desfășurate la nivel liceal, Alexia Călinescu, elevă în clasa a IX-a la Colegiul Național de Informatică „Matei Basarab” din Râmnicu-Vâlcea, coordonată de Prof. Georgeta Găitănaru a obținut Mențiune ME.
Tot Mențiune ME au obținut elevele Dumitrana Mihaela Drăguț din clasa a XI-a, la Colegiul Național „Gib Mihăescu'' din Drăgășani, coordonată de Prof. Lucian Marinescu și elevul Tudor Stăncuț, din clasa a XII-a de la Colegiul Național de Informatică „Matei Basarab” Râmnicu-Vâlcea, coordonat de Prof. Viorel Tudor.
Eleva Ana Elena Mitu din clasa a IX-a la Colegiul Național de Informatică „Matei Basarab” din Râmnicu-Vâlcea, coordonată de Prof. Georgeta Găitănaru a obținut Premiul special.
Prezența la etapa națională a Olimpiadei de Religie a prilejuit elevilor participarea la o serie de pelerinaje prin care au fost invitați să cunoască istoria locurilor, într-un program divers, cu valențe atât educaționale, cât și culturale și duhovnicești.